Isnin, 7 Disember 2009

Program Disember Tahun 2009

Barisan EXCO seta Naib dan Dato' Ketua Pemuda akan menghadiri Program Brainstorming, Retreat dan Mesyuarat Pemuda pada 18 dan 19 Disember 2009 di Port Dickson, Negeri Sembilan.

-Ehsan PRO

3 ulasan:

  1. Selamat berangkat.ingatan kepada semua Exco tujuan kesana untuk kursus dan brainstorming bukan pergi suka-suka.Tapi kalau pergi enjoy rugi duit UMNO.AKU PUN BAYAR YURAN...Harap semua EXCO pergi.Aku nak tengok korang semua berubah. kepada Bendahari Pemuda belajar senyum dan mesra sikit dengan ahli.Gaya macam berlagak aje aku tengok...Kita ahli sekarang tak heran pun kalau sorang tu kaya ke,berjawatan besar atau tidak.Yang penting mesra rakyat seperti YB Shukur....aKU rasa kalau la terus macam tu jangan harap la nak kekal next term.Harap-harap berubah ye....OK aDIOS NAK KE bLOG pembangkang pulak....

    BalasPadam
  2. Salam!pengumuman!segala ulasan dan komen yang dibuat oleh warisan ksl adalah ulasan peribadi saya dan tidak membabitkan lain-lain exco ikatan melayu muda selayang(immsa).Saya memohon maaf atas kekeliruan....kepada sesiapa yang tidak berpuashati atas ulasan tersebut boleh berjumpa saya secara peribadi.harap maklum.....

    BalasPadam
  3. mesyuarat mesyuarat dan mesyuarat. bentuk jawatankuasa/biro itu dan ini. perancangan setinggi langit. penyudahnya retorik retorik dan retorik. mesyuarat kat pejabat pun banyak xco tak datang. buat pulak kat PD. kalau kedatangan kat PD boleh cecah 90% xco hadir, lepas ni boleh buat kat luar KL lagi (mungkin mereka suka makan angin kot). Kami melihat, kami mendengar dan kami tahu kerjasama serta perpaduan yang rapuh di barisan kepimpinan pemuda selayang. fakta atau auta?

    berubahlah, bangkitlah, sedarlah. masa meninggalkan kita dgn pantas sebelum PRU seterusnya. dulu (sebelum pemilihan) semua yang bertanding dari atas sampai ke bawah tak kira masa berazam nak ubah itu dan ini sebagai bahan kempen. la ni return missed call pun tak nak!

    Mungkin ada antara barisan kepimpinan akan menjawab "cakap, kritik dan kutuk memang mudah, bla bla bla dan sebagainya. cuba duduk sini baru tahu senang susah pegang jawatan" masalahnya korang ni majoritinya tak bergerak. statik dan tak keterlaluan plastik!!!

    tapi ingatlah, kritikan ini adalah tanda keprihatinan.

    biro yang diwujudkan, apa perancangan dan perlaksanaan?

    itu yang kat dalam barisan. yang kat luar pun satu "sengal" pulak... tak da GARAM tak nak datang program. pala hotak dia! jangan kata Dato Sohaimi, Bill Gates pun tak larat nak jaga korang!

    Kalau macam ni keadaan, ingatlah kata YB Syukur. kalau kita kalah lagi, pakat-pakatlah sediakan kotak.

    BalasPadam